Right turn

Fick för mig att gå in på min blogg och börja läsa från 2007, då jag ivrigt startade denna blogg. Man faller tillbaka till tankarna och funderingarna man hade då och skratt blandas med hjärtesorg. Slutade läsa vid studenten då alla mina funderingar kring vad jag skulle göra efteråt tog upp mesta delen av inläggen. Några saker som jag fastnade vid var max två år på mitt första jobb samt att jag och Linda skulle vara kända inom den tiden. Man kan nu i efterhand reflextera och se vad som kunde gått annorlunda och allt omkring. 
Men jag måste säga att det är med ett stort lugn som jag känner att jag inte velat göra något annorlunda! Hade jag inte stannat så länge som jag gjorde hade jag inte haft mina vänner för livet, inte kunnat uppleva så mycket som jag gjort och det kanske inte hade tagit mig dit jag är idag. 
 
Ångra inget och lev som hjärtat vill! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0