I Love London.

Asså jag älskar London, hela staden är så jävla cool. Jag har shoppat på victoria secret, världens snyggaste bh och massa annat. Kontot mår mindre bra men totalt värt det. Imorgon är det hemfärd men har liksom hela dagen på oss att göra det sista, vi ska till Harrods och in på några fler butiker.
Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!
Kolla in den coola himlen över Oxford när tre flyg flög förbi. Så jävla fräckt!!

London OS 2012.

Underbara London, varje gång jag är här så blir jag mer och mer förälskad. Kanske en flytt hit ett tag, jobba på Harry Potter land?! Hade varit sjukt ballt.
Igår var det Harry Potter land i Watford, helt magiskt. Jag gick runt och bara log då stämningen fick en att vilja börja på Hogwarts med en gång. Ville liksom inte gå därifrån. Skriver mer om det och många bilder när jag kommer hem.
Sen idag fick vi biljetter till Sverige - Tunisien i handboll, sån jävla tur vi hade. Matchen var väldigt bra och efteråt fick vi snacka med Dalibor Doder, Kim Andersson och fick ett svettband av Tobias Karlsson.
Helt underbar helg alltså.. Imorgon blir det Shopping Shopping!!! Jag är så sugen på en speciell väska då jag sålt min moped för typ samma pengar.. Så vi får se!!
Jag lycklig framför The Making Of Harry Potter!!

London darling!

Efter typ 2 timmars sömn inatt så ringde klockan 04.00, underbart! Men vi har haft en lång dag i underbara London. Har hittat många shopping saker men får se vad som följer med hem. Nu ska vi strax se öppnings ceremonin på en lokal bar sen blir det att nanna! Imorgon är det Harry Potter tour, ska bli så jävla najs!!!

Inför London imorgon..

Mamma och jag sitter ute med varsin dator och kollar upp allt inför några dagar i London. Vi ska besöka Olympic stadium och förhoppningsvis ska vi se någon match. Annat skoj kommer jag skriva här under dagen.

Älskade väder.

Snacka om skönt när det är så sjukt varmt nu när man har semester. Love it! Nu ska jag hoppa i poolen och bada med lillebrorn. Är ju barnvakt idag..

LE!!

Sitter med Linda och planerar vår nyår. Haha vi har lätt med det här att spåra ut lite.. Brist på inspiration finns iallafall inte. Någonstanns ovanligt blir det lätt! Men vi håller hårt i våra tummar att det blir NY!! Sjukt kul!
Har på Beyonces konsert i bakgrunden..
Mitt hjärta <3<3

Jazzuzi..

Eftersom Sverige inte bjuder på underbart väder och varmt bad så får vi skapa lite myskänsla i vårt jazzuzi! Har precis städat det och håller nu på att fylla det med vatten. Premiär dopp imorgon! Väntar på att Linda ska komma, ska visa bilder från Malta och vi ska även planera nästa resa vid nyår!

Malmö nästa..

Nu drar jag in till Malmö för att möta upp Vanja och Elina. Vi får se vad kvällen har att bjuda på..

Fredag.

Så var det helg, har lite svårt med att veta vilken dag det är då min kalender är helt tom! Jag har tänkt att dessa kommande veckorna ska jag få reda på lite hur jag ska göra med livet. Det är fan inte lätt! Ikväll blir det middag med familjen.

Malta Shopping.

Girl Vodka, Kiehls Magic Elixir, Kaktus shots, Maltesiskt vin, Glas armband, Glas blomma och lite lyxig choklad.

Dress <3 Asos

Ledig Ledig.

Så jävla skönt att vara ledig, detta behövde verkligen jag. Har ju typ två och en halv vecka kvar. Nästa vecka drar vi till London så just nu sitter jag och planerar in vad vi ska göra. OS, The Making Of Harry Potter, Shopping och så ska vi åka till kusten någonstans. Himla mysigt. Kollar även på tv och läser massa tidningar, perfekta kombinationen!!

Malta 2012.

Eftersom min dator inte riktigt vill som jag så kommer bilderna lite blandat, men någorlunda efter vad vi gjort varje dag. Kommer säkert flera bilder under tidens gång!
TACK BRUDAR FÖR EN HELT UNDERBAR RESA!! ÄLSKAR ER <3<3

Home?

Är hemma och hade precis laddar upp ett inlägg men det försvann tydligen. Nu ska jag umgås med familjen bilder kommer senare!

Home home!!

Bjuder på tre bilder för vi sitter just nu och har wifi på mc donalds!

Malta pool!

Ligger just nu vid poolen och halvsover. Vi har det väldigt skönt, 45 grader. Väldigt varmt och har varit svettiga sen vi kom ner! Ikväll blir det lite fest till och imorgon ska vi på en båt tur! Hoppas ni har det bra hemma!

Hej från Malta!

Brännan har byggts upp bra och nu väntar lite party!!
Ha en underbar helg! För det ska vi!

Harry Potter and the deathly hallows, part 2.

Bilden är tagen precis innan den sista filmen börjar. Jag väntar otåligt men ändå med en viss klump i halsen pga att det är den sista. Efter varje minut som gick så längtade man efter vad som skulle hända men ändå ville man bara pausa. Tio år har man varit stimulerad med sex super bra böcker och sju sjukt bra filmer!
Tack J.K Rowling!!! TACK!

Malta..

Är just nu på hotellet, sorry för den dåliga uppdateringen men vi har varken haft tid eller ork. Har haft ganska mycket strul med hotellet och sen har vi byggt upp våra brännor. Vi har det bra och här är väldigt fint omkring.
Vet inte när jag kan uppdatera igen men försöker komma tillbaka med lite bilder kanske! Nu blir det middag och en drink eller två!

IN THE AIR!

The Walking Dead.

För att driva ut på tiden så ser jag The Walking Dead, den är ju dödsbra. Haha, roligt sagt va?! Den är lite läskig men jag tycker ändå den har bra handling. Om tre timmar ska jag möta brudarna sen beger vi oss till flygplatsen, tar en kaffe och sen tar våra resväskor mot Malta!

Om 24 timmar är vi på väg..

Mina underbara brudar.. Vi ska rocka Malta!!

Hatchi..

Asså se inte denna filmen om ni gråter när där är djur inblandade i filmer. Jag sitter och stor bölar.. Den är så himla sorlig.

4 VECKORS SEMESTER!!!!

Idag var sista dagen på jobb nu väntar fyra veckor semester. Så himla härligt. Imorgon blir det packa packa och packa då jag inte har börjat, åker ju till Malta på tisdag. Vilket också ska bli så sjukligt najs!
Nu kollar jag på någon film, Hachiko, vilket sägs vara sjukt sorlig.. Får se hur jag klarar den..

Du är inte gammal bara vuxen..

Sötaste citatet från en liten kille på jobb.. På bild, Mini Estelle.

Ett år sedan Harry Potter premiär.

Underbara underbara Harry Potter.. Nästan tårar i ögonen vid upplevelsen.

Blogg.se

Vet någon om varför blogg appen inte fungerar och varför det inte går att ladda upp bilder via mms?! Blir ju galen..

Denna lediga dag..

Började bra med massage, gjorde så ont så jag dog lite men märkte att det både behövdes och att det släppte ganska mycket. Efter mötte jag upp Elina och vi fixade lite inför Malta. Helt sjukt att vi drar på tisdag! Så himla najs. Avslutade dagen med bio med lillebrorn, såg Ice Age 4, så rolig.. Nu slappar jag i soffan och kollar på någon film.. Imorgon är det jobb 09.30-20.30, UNDERBART!!!

"Hello I live here.."

Fler bilder från denna drömlägenheten hittar man här..

Favorit i Repris.

När Elina och jag var i London förra året så var vi och åt Afternoon tea på The Berkeley, Prêt-à-Portea. Det var inte riktigt värt pengarna men man kände sig som värsta fashion tjejen. Så när vi intar London i sommar tänkte jag besöka det igenom. Man blir ju så sugen bara av att checka in denna bilden..
Den sista bilden är från detta årets kollektion, de byter efter varje säsong!

Om exakt en vecka.

Sitter tre blonda brudar på väg mot Malta. Vi har typ tre aktiviter inbokad och det andra blir helt spotant. Helt jävla underbart ska det bli..

Sommaren citat.

IF IT IS IMPORTANT TO YOU, YOU WILL FIND A WAY.
IF NOT, YOU´LL FIND AN EXCUSE.

Så efterlängtad..

Är min semester som inträffar precis om en vecka, nästa vecka börjar fyra veckor av njutning!!

Bye Weekend.

Har haft en helt underbar helg med vänner och sol. Har faktiskt gått lite bränna också, inte helt fel. Nu har man en vecka kvar på jobb och sen har man fyra veckor ledighet! Underbart. Första juli har det också blivit, sommar sommar!