Nya liv.

Har sagt det många gånger förutom men nu ska jag verkligen försöka. Bloggen ska bli en del i mitt företagande, min chans att få skriva och nå ut. Ska försöka göra något slags schema så att jag måste göra inlägg.
Lite kort uppdatering: Frilansar nu på heltid, tjänstledig från mitt andra jobb och ska försöka utveckla mitt företagande. Största kunden är Egmont och jag älskar varje sekund jag är där! Är även väldigt aktiv på ett nystartat projekt som heter "Ung Event Syd" där vi ska få ungdomarna på landet att stanna och locka ut stadsungdomarna utanför storstäderna. Vill även utveckla journalistiken med krönikor och andra reportage.

Är i Stockholm just nu på reseskrivarkurs på Vagabond. Himla intressant och det gör att det kliar i resenerverna. Så snart blir det en resa också!

Ska verkligen försöka denna gång, VERKLIGEN!
Här är från senaste resan, ett av favoriterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0