Förändring.

Hej Kära Blogg..

Gud vad jag är dålig på det här med att uppdatera denna blogg, men desto bättre är jag på instagram. Men ska försöka skärpa mig och bli ännu bättre på det här med sociala medier. Speciellt nu när jag har fått nytt jobb på EGMONT :D:D Är så glad kan knappt förstå att jag fått det. Dessutom sökte jag inte utan jag blev kontaktad av dem och på den vägen så har jag nu en ny arbetsplats där jag ska marknadsföra deras nya appar på sociala medier. Hoppas även kunna hoppa in på lite olika saker och hjälpa till. Så min sommar kommer bestå av nya arbetsuppgifter och massor med tid nere i Västra hamnen i Malmö!

Tänkte bara checka in och uppdatera lite vad som händer, hoppas ni vill fortsätta följa mig i sommar!

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0