New York dag 8.

Innan vi åkte till NY så hade jag tjatat om makeover iform av manikyr/pedikyr. Så denna fredagen inledde vi med pedikyr på något avlägset ställe, var sjukt skönt att få 30 min massage. Sedan begav oss igen till Wtc, Ground Zero för att besöka och minnas det hemska som hände där. Det var sjukt maffigt gjort med vattnet och alla namnen kring dessa. Sen ville jag göra vid mina hemska naglar så vi gick in till en nagelstudio och fixade till det. 
 
Efter en jobbig morgon så tog vi oss uppåt i staden och gick på Harry Potter The Exhibition, det är en utställning som varit runt i hela världen och den var i New York samtidigt som oss, vad är oddsen?! Haha. 
Sen besökte vi Potterybarn, finaste inredningsbutiken som vi hittade i Dubai, internetade i Apple butiken och mumsade på riktigt goda våfflor med färska jordgubbar. 
 
Pedikyr nästa.. Märk att någon tar på Lindas fötter!!
Ground Zero.
Märk namnen på kanten.
Mysig mysig restaurang i Greenwich, märk mina super snygga naglar.
Snacka om jag var glad, dock fick man ej ta bilder där inne.. 
Känner ni igen från Gossip Girl, Chuck?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0