Vinn Canon EOS 600D.

Mitt äventyr:
En upplevelse som kommer att stanna på en speciell plats i mitt hjärta är när vi besökte tigerparken i Thailand. Att få hålla en tigerbebis i famnen, mata den och se dem somna efter mycket bus precis som katterna där hemma. Man försöker att tänka att dem är vilda djur som ute i det vilda dödar och så men när man håller dem i famnen så är det svårt att tro. (Det var inte ett tigerställe där de drogade tigrarna, man såg att de mådde bra)
Denna resan var helt magisk. Hade gärna åkt tillbaka kanske och jobba med tigrarna.. Kanske volontär arbeta och ha en ny kamera så man kan spara den upplevelsen!
Mer bilder från Tigerbesöket!

Kommentarer
Postat av: Jennie Svensson

Hej du fråga om jag hade fått mina biobiljetter, har inte fått dom än :( jag mejla dom och fick svar att jag skulle skicka min adress så skulle dom komma men har inte fått nått och de är nog minst 2 veckor sen jag skrev till dom. Grattis till dig med men de vore ju himla roligt om vi kunde få våra vinster också :P :)

2012-05-11 @ 15:57:18
URL: http://mammajennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0