Nu blir jag lack!!

Var inne på Sydsvenskan och kollade deras kommentarer på inlägget, Hon ska heta Estelle. Först är där någon författare som kommenterat att det är ett namn för en nattklubbsdrottning och många andra är negativa till namnet. Jag menar kom igen, det är ett namn vi pratar om. Inte Sveriges undergång! Blir så lack på svenska befolkningen som tydligen inte har något annat att diskutera än detta. Men iallafall, jag har fått sjukt många kommentarer på jobb och sjukt många sms! Tack för det...

Update:
Asså jag lackar sönder... Nu har någon j#vel skrivit på Sydsvenskan att kolla in listan för White-Trash innan ni döper henne bara.. Jag blir SÅ förbannad på folk. Kom igen. Va fan har ni inga egna liv? Bara för att hon är kunglig så får hon inte heta vad hon vill? Eller vad Victoria vill? Kanske bara jag som överreagerar pga att det också är mitt namn.. Men kom igen liksom!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0