Last Weekend.

Då går man in på den sista helgen av ens semester. Fyra veckor har redan gått och på tisdag börjar jag jobba. Dock jobbar jag tisdag och onsdag sen är resten av veckan ledig. Lite mjukstart. 
Vi får se vad hösten har att erbjuda, ska få iväg massa mail och hoppas att något vill som jag. 
Idag har jag och Emma myst hela dagen, badat och solat. Det är dem bästa dagarna när man bara chillar. 
Imorgon ska jag vara "festarrangör" för Natalies 13 års fest. Vi har smsat på säkert hundra sms och det kommer bli så himla kul!! Nu ska jag försöka sova så man kan hålla samma tempo som dem, haha! 
 
En star cupcake från The Making Of Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: Emma

ESTELLE! min mobil har gått i tusen bitar.. så svarar jag inte så vet du varför! Jag vet inte hur vi ska kommunicera!! Mail? Pusss Emma

2012-08-04 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0