Funderingar..

På måndag fyller jag 21 år. Alltså börjar jag mer närma mig mer 25 än 20.. Hm men samtidigt ska det bli kul att bli äldre då jag känt mig äldre än min ålder de senaste åren. Under dessa fyra år ska jag försöka uppfylla några av mina drömmar men ändå ta vara på vad jag gjort och vad som kommer. Vår generation är väldigt bra på att bara se morgondagen och inte riktigt se vad dagen har att erbjuda. Jag är en sucker för att bara vilja se morgondagen och tänker hela tiden nästa steg. Det är sjukt ändå. Så därför ska jag göra klart min dreamboard med olika mål som jag har men även en som visar vad jag gjort. Så att jag uppskattar min vardag. För fan vad man har det bra ändå!! Eller vad säger ni?  Nu blev det ett djupt samtal men det är en sak som jag tänkte bli bättre på här i bloggen att ta upp visa saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0