Radcliffe och Wintour.

Märk hennes kommentar i slutet, vad var det liksom?!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv. Hejhej! Vad kul att höra från dig! Jo allt är jättebra med mig! Hur är allt med dig?



Hittills har det nog regnat iaf lite på alla harry potter premiärer känns det som. Haha. Paraply är bra att ha med.

Men frågan är VAR premiären hålls. Jag läste just att de kommer gå från Trafalgar Square och upp för gatan till biograferna på Leicester Square. Du kan nog räkna med myyycket folk! OOj vilken upplevelse ni kommer få!



Vi har inte stått utanför länge och väntat faktiskt. Vi trängde oss in :] Och kom typ precis när folk började gå på röda mattan den gången jag stod utanför för flera år sedan. Men om man vill ha en riktigt bra plats måste man nog campa där någon dag nästan. De som campar kan ju välja ett ställe framför räcket där kändisarna precis kommer gå. Så det är väl som ståplatser på en konsert. Först till kvarn.



För förra premiären kom fans ända från Kanada för att stå längst fram! Förstå nu när det är sista premiären.



Frågan är dock var som är bäst att stå också. Framför biografen lär ändå vara hur najs som helst!



Hoppas jag har besvarat några frågor. Jag kanske inte har formulerat mig jättebra men. Vill jättegärna försöka hjälpa er :)



Hörs snart :)

kram Rebecca

2011-06-16 @ 19:13:46
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0