Planerar flytten i lägenheten.

img_3563 (MMS)

Planerar flytten i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååh va najs att planera flytt. Ändå kul att kunna göra vad man vill i lägenheten. Inreda och göra den personlig!



Sv: Haha vilken tur att inte bara jag gick runt och tänkte på filmen (Something Borrowed) efteråt! Kände mig knasig. Men tur att du också är knasig isåfall ;)



Jaa ni ska nog inte oroa er. Stämningen kommer nog vara oslagbar! Jo eller alltså vi trängde oss som in i ett hörn där det inte stod så mycket folk. (Det här var för film 5) Det var bara några stycken som stod där vi stod. Vi stod typ längst bort vid röda mattan men hade ändå bra utsikt. Det lär vara svårare (och inte rättvist) att tränga sig nu. Det lär ju vara hur mycket folk som helst!



Ååh så kul ni kommer ha!



Ne filmen visas tyvärr inte utanför. Det hade varit kung! De har dock några stora skärmar där intervjuer och närbilder visas när stjärnorna går och intervjuas på röda mattan. Så alla kan hänga med även om man står på andra sidan. Ååh stämningen är underbar!



Ingen fara! Jag svarar mer än gärna på frågor och försöker gärna hjälpa så gott jag kan. Jag vill ju att ni ska få en underbart bra upplevelse! :)



Tack! Ha det bra!

Kramar. Rebecca

2011-06-19 @ 14:22:55
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0