Vila upp mig.

Varför blir man alltid sjuk när man börjat träna och nästan fått det som en del i vardagen? Är det för att man inte får lov att bli vältränad eller är det för att resefebern börjar ta över..

Pratade med Linda igår, helt sjukt.. Hon har varit borta i sju veckor, känns som knappt en månad. Och nästa vecka syns vi i ett helt annat land. Eftersom jag är ledig tills fredag så tänker jag vila upp mig då min förkylning inte gett med sig, rösten är någorlunda tillbaka men behöver också återhämta sig.
Så på dagens lista står:
# Hämta resväska
# Gå igenom sommarkläder
# Skriva lite arbeten
Frukost vid öppna spisen..

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Mysig bild :D

2011-02-15 @ 13:13:27
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0