Thailand, Ao Nang.

Först blicken av Thailand..
En blek Estelle..
Linda och jag.
En båttur till några öar.

Matade fiskar.

Ett försök till hopp.

Underbar vy.

En blek och en brun.

En liten grotta vi simmade in till.

Pedikyr plus massage = 100:-

Sen avslutades dagen med lite glass.. Haha! Dog lite..
Idag har vi tagit en longtail båt ut till fyra öar, vet inte vad de hette men det var himla mysigt. Eftersom vi träffade två tjejer från Göteborg på flygplatsen så tog vi en egen båt tillsammans. Vi badade bland fiskar, (jag blev biten?!?! Han som körde båten dog av skratt) åt nutella/banan pannkakor, (helt underbart)  sett helt otroliga saker och simmat in i en grotta. Det är helt sjukt vackert här. Kan inte riktigt att förstå.. Men jag njuter så fruktansvärt mycket. Dock är jag bränd som en jävla tomat. Inte kul men lär få en duktig bränna!
Nu ska jag snart Skypa med föräldrar och sen ska jag nanna. Imorgon blir det en annan strand, Living the dream!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0