Helt utmattad.

Efter att ha jobbat kort dag så begav jag mig till stan för att möta Songul. Vi diskuterade projektet och hon kom med massor av bra idéer. Så vi får se vad det blir, har presentation av det på onsdag. Vid sex mötte jag upp Emma för cirkelgym, nu efteråt är jag ganska död i musklerna. Det som är bra med att snart ha tränat i tre veckor konstant är att man inte får sådan jävla träningsvärk vilket är himla skönt.
Tänker kolla lite på tv, sen lägga mig och läsa bok. Imorgon är det träning på förmiddagen sen ska jag och Elina bege oss till jobb för att ha avskedsfest för min chef, snyft! Kommer nog börja gråta, så bölig som jag är!
Sötaste Songul på Bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0