En lista på Hälsa!

Eftersom träningen blivit en ganska stor del av mitt liv tänkte jag dela med mig av denna lista. Hittade den på denna bloggen, tack!

1. Min idrottsbakgrund
Har alltid varit en tjej som velat prova allt men inte fastnat för något. På min lista finns det fotboll, innebandy men mest har det blivit dans. Allt från Salsa till Streetdance.

2. I mina öron när jag tränar
Något som får mig peppad, just nu är det G6 och typ On the Floor. Tycker beatet är riktigt bra.

3. Ett fint idrottsminne
När jag dribblade av en kille som var väldigt känd för att vara duktig på fotboll medan jag satte upp mitt hår, efter det gjorde jag ett mål. Lite stolt var man!

4.
I min träningsväska
Just nu är där alltid kläder, skor, hänglås, papper, vattenflaska och min älskade rosa Ipod. Allt i min Harry Potter bag.

5.
Favoritmuskel
Musklerna i benen, tycker det är ganska coolt hur mycket man orkar där.

6. Mål med träningen
Vara snyggast på stranden 2011.

7. Favoritövning
Crosstraninern är en favorit just nu! Funderar på att skaffa en själv.

8. Favoritmat
Mammas hemmalagade mat. Allt från köttbullar till kalkon. Finns inget bättre.

9. Mina inspirationskällor
Beyonce, mina vänner och mig själv.

10. Då mår jag som bäst
När jag tar på mitt ett plagg och det sitter lösare och lösare, även när nyckelbenen börjar sticka fram.

11. Favoritkonditionsträning
Ännu en gång, crosstraninern. Även cirkelgym är en favorit.

12. Favoritidrott
Ishockey och fotboll. Men Ishockey är bäst, en sådan man hade jag inte tackat nej till. Haha.

13. Mitt bästa kosttips
Gör det som funkar bäst för din vardag, om det inte funkar med GI för du tycker för mycket om pasta osv gör då inte det. Man tröttnar och hela alltet får en tråkig stämpel. Trust me! Har provat allt.

14. Favoritmellis
Smoothie, love.

15. Då tränar jag allra helst
På morgonen då jag är som tröttast. Är ganska skönt att komma ut tränad och pigg.

16. Favoritlivsmedel
Banan. Haha.

17. Mitt måtto
Write your own story. Tolka det som ni vill!

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
Två godisar av varje sort jag gillar, plus en Cola light 33:a.

19. Hälsa för mig
Att känna mig stark!

20. Det här åt jag idag
Min underbara frukost : Lätt A-fil med banan och Special K. Ett glas juice och knäckebröd med kalkon.
Lunch: Naturdiet.
Middag: Indisk mat med kyckling och ris. Fuskade och tog en Cola Light.

21. Därför tränar jag
För jag vill bli nöjd med mig själv. Och vill bli fittare!

22. Min favoritfrukost
Övan nr 20. Eller Valio med frysta Hallon.

23. Detta skulle jag vilja utöva
En löpprunda med min pappa.

24. Favoritidrottare
Eh, är inte det bästa på dem. Kanske Henrik Lundqvist.

26. Så sover jag 
På mage med täcket över mig, är rädd för alla spökena. Hihi.

27. Detta klara jag mig inte utan
Choklad och Kaffe.

28. Där tränar jag helst
På ett ställe där jag känner mig som alla andra, inte när de stirrar på en.

29. Detta tränar jag allra helst i
Min I <3 NY, då känner jag att jag har ett mål.

30. Glöm inte att...
Leva, du har bara ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0