Dagens kommentar..

Gjorde verkligen min dag idag. Efter att ha jobbat kort dag tog jag mig en snabb runda på Ikea och köpte väldigt fina krukor. Kommer passa perfekt i drömlägenheten. Sen blev det gym plus handling av mat. Sitter förtillfället med ett cv som ska skickas in imorgon, hoppas verkligen på detta jobbet! Hade passat som handen i handsken för mig just nu. Fick inte det andra jag var på intervju om, så det var väl någon mening med det.
Köpte även lite inför Thailand, ett resekit med solkrämer.

Mitt resekit, perfekt med olika plus after sun!

Världens snyggaste krukor. Vill ha en lägenhet nu!

Min morgonrock är min nya "Everyday Outfit" , Träning varje dag = Duschning varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0