Sjukaste hemresan..

Precis när jag skulle svänga in på vår väg från en större väg så kommer det en skit stor häst springandes. Om jag kommit typ lite senare, eller snabbare hade hästen tyvärr legat över min motorhuv. Sjukt läskigt. Försökte stänga av vägen men den bara sprang vidare ut på en större väg. I panik ringer jag mina föräldrar och vänder bilen för att köra till närmaste hus som jag trodde hästen bodde hos, men tyvärr var den inte bosatt hos dem! Så på vägen mot hästen igen ringer jag polisen och då är det INGEN som svarar! Helt Sjukt! Det bara gick fram massa signaler, hoppas ingen ringer och håller på att dö för man kommer fan inte fram! Sen hittade vi hästen och den var i trygga händer. Stackars polle! Alltså en väldigt händelserik kväll efter jobb för min del.
Nu kollar jag på Bridget nr 2 och sen imorgon ska familjen till Småland för att kolla där min morfar växte upp. Himla mysigt..
Tänk om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0