10 kg mindre.

Tänkte dela med mig av min viktnedgång. Har ju skrivit om det lite då och då men inte riktigt tatt upp det så här. Jag har länge LÄNGE viljat gå ner i vikt pga hälsan. Innan Thailand så började jag stenhårt och har gått ner 10 kilo sedan dess och hållt mig där. Nu känner jag mig redo för att gå ner 10 kilo till för att bli mer slimmad, hahha men liksom mer tajt! Gud, nu slänger jag mig verkligen ut här! Men men, har nu två månader på mig att försöka gå ner 10 till. Det kommer gå super tror jag!
Har precis gått en lååång runda! Joggade en liten bit också, Proud!

Kommentarer
Postat av: Emma

Önskar jag hade självkontrollen att göra nåt sånt ^^

2011-08-12 @ 14:35:29
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0