Veckans to do.

Eftersom min födelsedag ska vara utöver det vanliga, så är jag på jakt efter den perfekta klänningen osv. Beställde en som jag hoppas är urläcker på, får se när jag får den. Annars så har jag tänkt att fixa Minxnaglar som är så jävla snyggt. Har en annan plan om det inte finns tid innan min födelsedag, ett nagellack jag köpte i USA. Ser lite ut som Minx naglar, ska lätt köpa upp ett helt lager nästa gång jag ska dit.
Imorgon är det SPA med Ida, ska bli så himla mysigt. Eftersom vi båda fyller år nu sep-okt så tänkte vi fira oss på SPA och för att vi har varit bästisar i TIO år. Så imorgon är det lyxdag.
Riktiga Minx naglar.

Mina naglar, märket är Sally Hansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0