Lycka.

Kan inte förklara hur lycklig jag är just nu. Projektet går hur bra som helst, har kanske i nästa vecka en ny arbetskamrat som ska börja jobba för mig. Oj vad det lät stort. Ni får se på tisdag vem det är. Hihi.
Tror vi kommer fungera utmärkt tillsammans. Hur kul som helst.
Var på föreläsning idag, väldigt bra. Det var oerhört givande och med mig hem hade jag fyra visitkort som alla kommer leda till något mera förhoppningsvis. Ser fram emot att börja arbeta och att utvecklas. Kan just nu inte sluta le. Ida har precis stuckit hem och det är alltid lika trevligt att ses.
Imorgon är det möte igen, ett stort möte! Jag ska gå igenom så mycket att mitt huvud för tillfället håller på att sprängas. Men Men, Happy Happy!
Så nu bjuder jag på två tummar upp och ett stort leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0