Hard work

Sitter på världens mysigaste café just nu! Har tagit en kaffe och en bulle, min mage typ strejkar så jag ska bara äta sånt som är skonsamt mot magen! Yeah. Iallafall så sitter jag här och skissar hemsidan, just nu miljö sidan då den andra är så gott som klar! Mamma och jag har bestämt att vi ska jobba på café istället för hemma en gång i veckan, så man liksom kan prova nya! Sen har jag snart gjort upp mitt schema över allt som händer! Det ser ut att bli en kul vår plus sommar! Mycket jobb men det lönar förhoppningsvis sig senare! Annars är det väldigt mysigt här uppe i Sälen! Vi ska på ett skit coolt badland idag, ska bli skönt att bada lite, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0