Dagens.

Dagens humör: Känner mig pigg och glad!!

Dagens mående: Jävla nästäppa! Vill inte ge med sig!

Dagens borde: Webbsida!

Dagens frisyr: Ovanligt fint

Dagens smink: Nude.

Dagens klädsel: Min underbara morgonrock från London, dock ska jag klä på mig nu

Dagens planer: Fika med Ida och sen Afterwork med brudarna ikväll.

Dagens materiella vill ha: Snygg bränna.

Dagens fundering: Hur jag ska få ihop alltihop?

Dagens beroende: Näsdukar.

Dagens tråkigaste: Vädret!

Dagens längtan: Solen.

Dagens superlängtan: En looooverboy.

Dagens tidning: Bloggisarna.

Dagens låt: Bad boys med Alexandra!

 

Nu är det fika med Ida, återkommer senare!" Ciaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0