VI HAR FÅTT FÄRG!

Veckans händelse, förutom allt det andra, vi har fått lite färg. Haha. Känner oss liksom solbrända.
Annars har vi idag hunnit med hela Unviersal, helt sjuka karuseller. Speciellt vatten och bergochdalbanorna. Helt sjuka! Vi har dyngsura efter att ha åkt en av dem. Har en sjukt rolig video därifrån.
Imorgon är sista dagen nere i paradiset. Ska både bli skönt och inte skönt att komma hem. Saknar ju alla där hemma, men inget går upp mot semester!! Så imorgon blir det shopping för hela slanten, ska försöka hålla i kortet och köpa det som verkligen behövs. Bland annat converse. Så vi hörs imorgon innan frukosten.
Bilder från idag!
Vi var blöta efter...
den här. Blandannat! Helt hemsk!
Vi fick vår butterbeer.
Dock tyckte inte jag om den.
Så jag tog ett foto med tåget istället.
Sen kom konduktören och Linda med.
När vi kom hem såg jag att jag hade fått färg. På axlarna iallafall! WOOHHO!
Och nu kom vår mat till rummet så nu ska vi äta, mums.
Ha det bra!
Byyyyyyeee!!!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Måste kännas skönt att komma hem och slippa stressa mellan allt roligt hela dagarna. (ha-ha) Köp nu bara det du behöver men det räcker kanske inte pengarna till. Kanske du kan be lille "Harry" om sponsring.

Vi ses.

Ha de bra.

2010-06-21 @ 13:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0