Universal Studios.

Hemma efter en dag på Universal Studios, vi har åkt otroligt cool karuseller och varit på helt sjuka shower. Dessutom har mitt konto fått sig lite avdrag. Eller lite! Mycket! Hittade "lite" fler Harry Potter saker, bland annat en väska till mig. Hahha kommer bli så mobbad men det skiter jag i. Lägger upp bilder när jag kommer hem på allt. Min lillebror ska få ganska mycket så jag vill inte visa han det i förskott. Världens bästa storasyster eller? Hihi.
Nu ska vi göra våra vanliga vanor, alltså lägga över bilder och sen nanna. Hörs imorgon.
Om mamma eller pappa läser detta, gå in på Skype typ vid två på eftermiddagen. Skickar sms så ni vet!
Ha det superduper bra hemma i Sverige. Här är det 35 grader och man har knappt fått nån färg alls! Helt sjukt!
Några av påsarna som innehåller mycket fint. I påsarna ligger ungefär tre stycken egna påsar. I like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0