Sista dagen i Orlando!

Vakna efter att ha somnat till Harry Potter igen. Skulle ju se den efter vi varit på öppningen på Harry Potter men somnade då också. Vi får väl försöka ikväll igen. Haha.
Idag blir det först solning några timmar, måste vara bruna när vi kommer hem. Sen ska vi till Walmarkt och sen till en outlet. På listan står converse och kanske något mera. Pengarna är ju inte slut ännu. Haha. Som morfar sa annars får jag ring mister Potter och höra om man kan få lite sponsring. Haha!
Kör det vanliga, frukost och sen på med bikinin. Bye!!
Från iförrgår. Bredvid underbaraste bilen ever.
Utanför Ben & Jerrys glassbar igår. Extrem stor glass. Mums!
Jag pussades bakom en skylt. Hoppas ingen såg!
Sen slogs jag lite. Dock var jag ganska underlägen.
Det syns inte på bilden men vi är genomblöta! GENOMBLÖTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0