Brownies.

Efter att ha solat 30 minuter på varje sida två gånger, alltså två timmar har vi nu äntligen fått färg. Har även bränt oss men om man vill vara fin får man ju lida pin. Ska ta oss en timme imorgon innan taxin kommer.
När vi hade solat så begav vi oss till Wal markt. Där shoppade vi bara det som var nödvändigast. Jag, en tidning och ett nagellack. Haha. Taxi till Premium outlet där jag gick ifrån med fyra par converse, två tröjor och ett par sjukt snygga brillor! Nej, Mamma det blev inte de dyra, eller dessa var inte billiga men jämfört med de andra var de. Haha! Så nu är shoppingen complite och så även Orlando resan. Har ju morgondagen också. Fast taxin hämtar oss 10.30 deras tid (alltså typ 16.30 hemma) sen går planet 14.20 (hemma 20.20) och vi anländer till Sverige (Danmark) på onsdag morgon klockan 09.05 :D
Har precis vägt min resväska, 22,4 kg. Hm! Den får lov att väga max 22,7 så jag borde vara safe. Ska försöka lägga om sakerna lite till och se om jag får ner några saker till. Kan ju säga att mitt handbaggage väger lika mycket som resväskan. Så det blir ryggont imorgon. Men det får jag leva med. Måste ju få hem alla underbara saker!
Hörs kanske senare, nu ska Linda och Jag ut och äta. Eller vi får se vad det blir! Puss.
Ser ni mina kinder, jävla webbkamera visar inte brännan. Hm!
Marc by Marc Jacobs.
Happy me! Märk mina extremt vita tänder. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0