YEEEEESSSS!!!!

Säg hej till Sydsvenskans nya bloggare! HIHI, kan inte riktigt förstå det. Är sjukt glad just nu. Ska på möte om två veckor och då ska vi ta bild, ska bli intervjuad och vi ska gå igenom det hela med material och hur man gör.
Gud är sjukt glad!!!! YEEEEES!
Jobbade idag, snart så, var i lekis. Hade som vanlig kul med arbetskamraterna. Sen blev/är det snöstorm ute så jag stack en liten stund tidigare. Och det var sjukt mycket snö, tog en timme att komma hem.
Sen var det litet minikalas för Timpan som blev fyra. Åt och nu är vi hemma. Ska bädda ner mig ordentligt då jag fryser som ett löv. Imorgon är det massage, om jag kommer ner! Men ändå, inget kan stoppa min glädje!
WWWWWWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!
Åh, kunde ladda upp bild på mitt nya kontor. Här ska magin hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0