Så här vill jag jobba.

Med två dator på skrivbordet. Den ena har hemsidan uppe och även visitkorten. Den andra jobbar jag med både texterna och andra viktiga saker som måste fixas. Telefonen, som önskningsviss skulle ha ringt hela tiden och massor med roliga uppdrag på mailen. Haha, önsketänkande? Nja! Hade kunnat få lite finare kontor med.
Har precis installerat något program på datorn så nu ska jag registrera företaget när mamma kommer hem. Bäst att ha henne med som vet vad man ska göra. Sen tänkte jag om jag hinner och det blir bra, beställa visitkort och ansöka om min hemsida. Jag undrar bara varför jag är så seg med att sätta igång. Hm?
Håller även på med texter som ska vara klara på måndag! Och en krönika som ska vara inne imorgon. Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0