Barnförbjuden fest.

Igår var det födelsedags fest för Emma. Det började med middag på en restaurang och sedan blev det förkrök hemma hos Emma. Öppning av presenterna, här började det spåra ut. Och blev väldigt barnförbjudet. Haha. Taxi till Kb och träffade väldigt gamla klasskamerater, trevligt trevligt. Och sorry för att jag klippte av dig fingret. HAHA! Sen tyckte vi dock det var lite väl dålig musik så vi stack hem istället. Men fan vad roligt vi hade! Pusspuss på er!
Här kommer de icke förbjudna bilderna. Lovad Emma!
Maten, varför frågar jag mig fortfarande?
Födelsedagsgrisen och Elina.

Paula och Vanja.

Songul och Emma igen, hihi.
Emmas farliga drinkar var i farten.

Här börjar det barnförbjudna, så inga bilder på presenterna.

Min outfit!
Brudarna på KB.

The last picture. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0