2010

Så då var det ett nytt år, 2010. Som vanligt varje år så vill man ju att åren som kommer ska bli de bästa, så ja i år hoppas jag på det igen! Har planer på att både resa mycket, söka massor med jobb, starta upp saker inom mitt företag, fylla 20 och börja mitt nya år på ett hälsosammare sätt. Igår var det först treätters hemma hos Emma, det var mysigt! Kvällen bestod av mycket dricka, mår inte bra idag! Sen drog jag hem till Paula där de var sjukt pigga men jag tog min kudde! Somnade väl vid halv sex! Nu ligger jag i paulas soffa och försöker att fokusera pä att inte dö av hunger, och av skratt då Linda snarkar som bara den! Ska mobba henne lite för det sen! Ska försöka väcka paula! Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0