Recensioner.

Tänkte säga vad jag tyckte om de olika filmerna jag hyrt!
The September Issue:
Bra film om man är intresserad av det jobbet. Annars så är den inte så intressant.
Pelham 123:
Spännande film med bra handling. Lite mycket svordomar men annars good.

Prinsessa:
Rolig! Bra svensk film. Är inte så glad för dem annars men denna var faktiskt bra.

The Ugly Truth:
Vanlig film, tjej möter kille inte intresserad. Blir det och lyckliga i alla sina dagar. Rolig!
Allt för min syster:
Sorglig som fan. Men den var väldigt fin. Men sorglig.
Fame:
Bra film, dans och annat skoj. Lite många skådespelare bara.
Nu ska jag se Upp med familjen! Massor med filmer. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0