2010

JANUARI: Jag startade mitt egna företag och jobbade fullt ut med två datorer på skrivbordet.
Fick dessutom chansen att blogga på Sydsvenskan.

FEBRUARI: Jag åkte på spa och vilade upp mig. Fortsatte med att blogga på Sydsvenskan.

MARS: Sälen med familjen. Plus att de släppte datumen till Harry Potter Land i Florida.

APRIL: Bokade USA resan. Min hemsida uppe. Blev blond (blondare).

MAJ: Åkte till Stockholm med brudarna.Vi började bygga pool.

JUNI: USA!USA!USA! Världens underbaraste USA! Poolen blev klar. Blondinen är back!

JULI: Otroligt varm sommar. Göteborg med Mamma och Melvin. Sommarfest med poolparty hemma hos mig.

AUGUSTI: PR-Ansvarig för en festival i Trelleborg. Gjorde det som de flesta gör när de är unga och dumma. Linda 20 år.

SEPTEMBER: Ida och Elina 20 år. Renovering av rummet. Spa med Ida.

OKTOBER: Jag tjugo år!!!! Prövotiden på körkortet försvann.Gjorde Minx naglar.

NOVEMBER: Världens bästa film hade premiär. Åkte till London i slutet på november.

DECEMBER: London. Julfest. Pälsägare. Planering av Thailandresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0