Smärta!

05.45 ringde klockan, dags att stiga upp. Mörkt och kallt! Men ja 07.00 öppnades dörrarna och vem var först på fynd? Jo jag! Sprang runt som en galning bland de andra, fick ta i riktigt fina saker. Eller till hela familjen! Klockan nio stängdes dörrarna igen och Paula och jag begav oss till Espresso House och åt frukost, mums! Tillbaka till jobb så man började 11.00, fick hoppa in tidigare. Men ja dagen har varit fylld med 50% och massor med knapptryck. Bjöds på tårta och applåder i slutet! Snyft, sista gången på den arbetsplatsen, ny på onsdag!

Nu väntar Gossip Girl, Halleluja! Så jävla najs, jag intar soffan med mina nya kuddar och myser till det riktigt!
Imorgon ska jag sova läääääännnnngggeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0