Pust!

Är hemma efter en väldigt lång dag. Igår var det ju som sagt David Guetta, total kaos, mycket folk och liten yta. Isch! Först kö i två timmar, sen in och kö där. Så kvällen blev inte riktigt som man tänkt sig. Men men. Sov hos Emma, puss på dig. Mitt i natten när jag hostade ett tag så säger Emma, VATTEN! Så jävla kul. Lydiga jag säger Ja och tar en klunk. Haha, bara Emma och jag som fattar.
Åkte tillsamans till jobb, vilket var ännu mera kaos. Fullt hela dagen. Så nu ska jag lägga mig i soffan bara kolla på tv och somna. Kanske blir det en liten godis bit. Visst ja man ska inte glömma klockan nu heller!


Inte så värst bra bild. Men, ja jag var ju där så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0