Frösen.

Jobb invigning idag, för nära och kära iallafall. Väldigt trevligt. Var ju på två kurser under dagen och sen var det snabb shopping och sen fika med Emma och Tobias. Skulle lämna tillbaka min plånbok och en tröja.

Sen var det hem snabbt efter den andra kursen, in igen nästan direkt och så var det softopening för oss.
Håller på med min text om ekonomi, börjar bli klar, fick uppskjuten deadline till morgon eftermiddag iallafall. Så det blir en lång dag imorgon. Ska först vara chafför till mamma sen skriva hämta och sen ska jag vara med Linda.
Nämde jag att vi har biljetter till David Guetta nästa fredag, Halleulja!
Back to work!


Vi har en lyxlirare i familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0