Trivs.

Jag trivs när mitt namn står med i tidningen. Det sprider en viss glädje inom mig!

Somnade snabbt igår, efter att ha läst 200 sidor i Twilight 2. Låg och tänkte på mannen som ligger på näthinnan. Ungefär hela tiden! Tänkte livet måste gå vidare, tänkte också en mörk kväll ensam utanför jobb! Fan!

Idag är det fredag och det är överskönt! Dock blir det jobb hela helgen, men men. Idag ska vi se Flickan som lekte med elden. Imorgon blir det köning av Jimmy Choo! Har skrivit ner vad som ska med mig hem! Synd de inte har min skostorlek, lite dumt faktiskt!


Min lillebror höll handen för blixten!

Mina to-die-for shoes!

Denna underbara väska ska med mig hem! Om jag så ska gå över lik för att få den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0