Glädje!

Gud vad jag har blivit dålig på att blogga, får man skylla på sitt jobb! Ja kanske lite. Sen vill inte min mobil som jag vill ibland så det blir inga inlägg därifrån heller.

I lördags var det ju Jimmy Choo, vi var på plats 07.30. Runt nio fick vi reda på att vi var nummer 120 i kö, alltså bland de 160 som fick shoppa före alla andra! Var liksom vårt mål! Så klockan tio öppnades dörrarna för alla kläderna, det tog FEM minuter sedan var allt borta. Så ingen vinst där. Emma och jag gick sedan till Espresso House och åt en stor frukost, mumsigt. 11.30 var det dags för oss att komma in och slåss om skor, accesoarer och väskor. När våra tio minutrar hade gått, gick vi båda med leenden på läpparna och några tusenlappar fattigare. Hem med mig kom ett översnyggt armband, min väska och en klänning.

Kön ringlade sig, detta var 09.20. Vid tio var kön ännu längre!

Frukosten!

Happy ME!

Sen på eftermiddagen var det sminkurs hemma hos mostern och dagen avslutades med jobb!

Idag har det varit jobb, imorgon är det hela dagen. Tänk pengar! Nej nu är det Filip och Fredrik och sen ska jag nanna kudden! Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0