Väldigt givande.

Åkte som sagt till Melvins skola imorse och stannade faktiskt hela dagen då det inte var lönt att åka hem, fast det varit ganska skönt. Men min föreläsning gick väldigt bra och jag fick ut det som jag ville av det. Efter åkte melvin och jag till stan och mötte mamma, köpte nytt shampoo, hört det ska vara bra men vem vet?. Sen var det egentligen tänkt att jag skulle köpa skinnjacka men jag var liksom inte hundra så när vi hörde att det inte var öppet köp så struntade jag i det och letar nu efter fler återförsäljare till märket. Hittade på MQ, så det blir dit imorgon.

Nej nu ska jag och mamma göra lite reklamblad eller vi ska kolla igenom dem, imorgon är ju sista dagen. Snyft! Men det ska bli så jävla kul att vara på tidningen med, yiie.

Ciaoooo!


Får se om den uppfyller det den lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0