Snö??

Vaknade imorse och det var snö ute, jävla väder kan det inte bara bli vår och sommar nu. Men efter en stund dök solen upp och snön smälte igen. Dock blåser det som fan men det gör det alltid här.

Idag ska jag och klippa/slinga mig, äntligen ska man bli blond igen. Sen ska jag träffa Paula och vi ska äta och sedan se Dumpa honom. Passar utmärkt för oss, hehe. Innnan jag ska till frissan och under mina två timmar hos frissan ska jag göra ett föredrag som jag ska hålla på torsdag för barnen. Måste verkligen göra det idag så med följer antekningsblocket och ideerna.

Några söta bilder från igår.

Den sötaste som jag bara ville smuggla ner i väskan.

Söta söta söta.

Alla missebebisarna.

Köpte nya glas igår till mitt framtida hus/lägenhet. Blev förälskad i dem när Ida hade dem i lördags.

Nixpix, back to work!

Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0