Sälen dag 4.

Och då var det bestämt att vi stannar tills imorgon, dock ska vi åka till typ de stänger och sedan skiftar mamma och jag med att köra hem hela vägen från Sälen, lång tur.

Idag var det mycket åk och många fall, haha jag var nog ganska trött för jag trillade typ tre gånger på raken. Roligaste var dock att mamma trillade först sedan skulle jag kolla och då vips låg jag också ned. HAHA jag skrattade så jag grät. Och sen kunde jag inte resa mig för jag bara skrattade, HAHAHA, långt om länge kunde vi åka vidare. <3
Blev även av med melvin två gånger och gud han åker som en dåre, stannar inte för något eller någon. Det enda man hör är oss som säger STANNA! BROMSA! Hehe.

Nu ikväll ska vi ut och äta på en sjukt mysig resturang, äntligen får man klä upp sig. Jag har även fått två sizes större läppar då de har en tendes till att svälla vid kyla, haha Linda Rosing wannabe. Ja visst, Imorgon blir det skoter safari med mamma och det ska bli överkul. Jag kommer köra så det rycker, cooling. Haha.
 
Nej nu väntar ansiktsmask, hårinpackning och makeover. Byebye!
Bilder kommer kanske senare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0