Sälen dag 2.

Gud vad vaderna är mörbultade. Åkte bara i de stora backarna idag. Börjar få koll på det nu, finally.

Efter ett tag i backen så tog vi en våffla och vilade lite. Pallar inte lägga upp bilder då det är ett väldigt trögt internet. Så det får bli när vi kommer hem. Dock vet jag inte när vi kommer då pappa vill stanna längre, men vi andra är inte jätte pigga på det. Men vi får se hur det blir. Melvin är också väldigt duktig för att inte ha åkt tidigare, åker fan snabbare än mig och på alla konstiga stigar. Haha, men imorgon ska vi ha race.

Nu ska jag duscha och sedan se CSI, sen är det sängen som väntar då vi går upp tidigt. Kanske ska vi boka skooter imorgon, yeah.

Nä nu ska jag gå och strecha vaderna, först iallfall. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0