nu är det över.

Buhu, då var boken utläst och jag sörjer. Gud vad den var bra, dock lite komplicerad i slutet men <3. Mmmm. Ge mig mera. När jag hade typ 20 sidor kvar såg jag något ljust i bakgrunden vid fönstret och såg att det var full måne, kan det passa bättre liksom. Märker även att jag ser lite sämre nu, haha.

Ingen super bild men ändå, det är fullmåne.

Imorgon är det möte på morgonen sedan ska jag bjuda mamma på frukost och sedan ska vi simma. På eftermiddagen drar jag mig in mot stan och ska cheka allt möjlig känns det som, en lista på 15 olika saker. Haha, var ett tag sedan man var i stan och ja det behövs. Kanske inskaffar jag mig en skinnjacka? Är ganska sugen på en.

Men men strax börjar Greys och jag tänkte hinna med lite webb innan, så byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0