När ska våren komma?

Jag är ganska trött på vädret, bara grått och regn. Hade varit mycket mysigare att vakna upp av solen och kanske lite fågelkvitter, haha. Sov ganska länge idag, brukar aldrig sova så här länge men det kanske är biverkar av sälen. Såg patrik 1,5 igår och den var bra. Väldigt rolig med.

Idag ska jag inte göra något alls, haha hade hoppats på att jobb ville att jag skulle jobba men icke. Men imorgon ska jag jobba men på kvällen så det är inte så länge. Måste få flera tider så att jag har råd med allt till studenten sen. Yie! Visst ja måste ringa sömerskan av min klänning, och se hur de ser ut, spännande.

Nej nu ska jag äta klart min underbara frukost, finns inget godare än det. Sen får vi se vad jag gör kanske lite PA eller webbsida? Ha en mysig dag.

Mumsefrukosten, hallon och vanlij valio. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0