När man pratar om trollen.

Då har man redan blivit bokad två gånger denna veckan, fick inte tag i dem men en kort stund efter så fick jag både samtal och mail. Haha, så nu kan jag sluta oroa mig för det.
Idag har jag jobbat med hemsida, börjar se riktigt bra ut nu och väldigt snygga bilder.

Imorgon blir det stan och senare ska jag jobba, hoppas på att förkylningen är borta helt tills dess. Men men jag får uppgradera mig med näsdukar och näsdroppar. Har även fått ett litet ja från Mamma till en skinnjacka som jag dreglar över just nu, så den kanske följer med mig hem imorgon, vem vet? Hiii!

Nej nu ska jag underhålla min bror, i typ 10 min sen börjar programen och det är ännu en höjdar kväll. Navy,Rosing, Desperate och Lost, mums fillibaba.

Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0