Men för fan.

Vaknade 06.15 imorse av att halsen värkte och jag mådde allmänt konstigt. Tänkte fan fan fan vill verkligen inte bli sjuk nu, det är ju inflyttningsfest ikväll hos Ida. Gjorde allt för att försöka somna om igen men ingeting verkade fungera så det fick bli att jag läste och läste och till slut så somnade jag, vaknade igen vid 11.00 och mådde bättre. Har lite ont i halsen fortfarande och det kliar, sjukt irriterande. Men ska proppa i mig lite värktabletter och se om det hjälper. Näsan rinner också hela tiden. Fan!

Jaja, nu ska jag gå och ta en dusch sen är det kalas för min lillebror och jag har lovat att följa med. Får se om jag gör det, det hade kännts mycket bättre med en varm säng och massa filmer istället. Får se.
Sen vid sju ikväll ska jag dra till Ida, kanske kör jag tidigare om hon behöver hjälp med något. Måste ringa henne med, aoouu men Ciaoo Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0