Lycka.

Hämtade ut mitt lotto idag eller kollade om jag vunnit, 140 kronor hade jag vunnit, haha inte så mycket men jag vann tillbaka det jag spelat plus lite till. Var på Melvins skola och hämtade han, gick och pratade i telefon när två tjejor, kanske fyran-femman frågade mig. "Var har du köpt dina converse?" Jag bara, va? Svarade på frågan och de blev väldigt nöjda, haha så söta. I den åldern hade jag inte vågat gå fram till någon som var så mycket äldre än sig själv. Kanske bara jag som var en fegis.

Vi ska strax dra och jag är omklädd.
Hörs senare, ha en trevlig fredagskväll, imorgon är det fest!

Bilden blev lite suddig, men nya örhänge och nytt black nagellack, like.

Kvällens outfit, älskar min nya väska. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0