love me please.

Godmorgon allaihopa. Eller alla och alla. Hehe.

Blev inget som jag planerat idag men vi tar igen det med en cappuciono nu istället och så efter lunch ska vi gå en runda. Tänkte jag skulle bli klar med den inledande texten till okej, men jag har hjärnsläpp och det är lite jobbigt. Fick ett svar från "chefen" och det hon skrev tyckte jag finns med i texten, så vad ska man skriva då? Fan, brukar inte ha så här svårt för att skriva. För länge vila.

Tänkte jag skulle ringa min moster och fråga om hon vill följa med till stan eller kanske mamma vill följa med. Aoou, nu ska jag fortsätta med texten.
Ha en trevlig dag, min dag är späckad. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0