Jag vill att du ska komma hit.

För att jag inte vågar trycka mig in på min blogg på praktiken så blir det inga inlägg därifrån. Imorgon måste jag fixa internet på min egna, så att jag slipper ta andras datorer. Iallafall idag har jag varit ute på två uppdrag. Först var det en man som jobbat på samma företag i 50 år, himla roligt faktiskt. Senare på eftermiddagen var det en intervju ute i ett stall där jag stod och frös i en timme och tog bilder. Men bilderna blev bra och kommer nog med nästa vecka. Har även börjat på typ fyra krönikor som förhoppningsviss ska löpa på framöver. Jag har även fått en massa olika kommentarer om att söka till högskola. Nej du kommer aldrig in, du är för ung och ja men sök och se! Är typ det de säger. Men men jag får tänka över det ett litet tag till.

Efter praktiken så gick jag till Mamma som var hemma hos sin arbetskamerat. Hon bjöd på fika och sedan körde vi hem. Just nu längtar jag bara efter att programen ska börjar så jag kan bänka mig där för jag är trött och vill bara mysa.

Hörs kanske senare, Ciaooo!

Hade lite tråkigt igår så jag sminkade mig som fan, dock syns det inte på bilden.
Men jag hade illrött läppstift och sen var det action, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0