Home sweet home.

Då var man hemma igen och det är ganska skönt. Vi kom hem vid tre tiden igår och ja jag somnade när vi hade en timme kvar till målet. Haha, sen vaknade jag när man äntligen kände igen sig och sen var man hemma. Dock blev jag helt pigg då jag sovit en stund, tur att veckorevyn låg och väntade på mig. Och gud vad sängen var skön.

Ja igår var det då städning och sedan checkade vi ut. Mamma och jag gick sedan och köpte mina underbara muggar, bild nedan. Sen fikade vi på ett sjukt mysigt cafe som en liten avslutning. Begav oss sedan till skootersafarin och där stod jätte maskiner, jag bara "Shit, ska jag köra dem?" Men men efter att ha kört en stund så vågade jag gasa på och det gick då mycket lättare, gruppen fick hela tiden vänta på mig då jag var en fegis, hahah mamma och jag skrattade så vi grät. Och guppigt och dimmigt var det uppe på fjället. Lite läskigt då man inte såg något alls framför sig, vi bara HALLO, var blev ni av. Hehe, lite blåbärsoppa i en mysig stuga och sedan var det hemmåt. När vi väl anlände så ville jag inte sluta då jag äntligen fått rätt på jättemaskinen. Åkte tillbaka till pappa och melvin och åkte lite sidor, åt och vid fem tiden begav vi oss hemåt. Nio timmar spenderades i bilen och vi åt på världen skummaste ställe, först fattade de inte vad vi sa sen var maten, usch! Men sälen överlag var <3

Så idag blir det uppackning, slappning, lite handla och sedan ikväll blir lite mera slappning. Haha. Men men vi får se vad dagen bjuder på, måste ringa folk och maila.

Ha en mysig fredag, Ciao! Bilder från resan kommer nedan.


En av backarna.

Pappa och melvin

Ego bild in action.

I backen stod min drömbil, tror ni att de skulle sakna den?

Mumsig mat. Och väldigt god drink.

Under turen, mamma kämpar för att hålla sig kvar, haha.

Mamma körde så det ryckte, <3

Så här packad var vår bil, i två mil fick vi sitta trångt. HAHA!

På vägen hem så stannade vi på ja vet inte var. Dock fick jag kaffe på maten. HAHA!

Så kanske kommer det flera bilder, enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser minsann ingen bild på muggarna?!

2009-03-08 @ 15:16:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0