Haha.

Då var man hemma igen efter en mycket trevlig kväll, eller kanske sen eftermiddag. Vi var i Ystad och såg David Batra och Robin. Sjukt roliga var dem och det hela var ju mycket bättre när vi satt längst fram och i mitten, tur man hade kameran. Sen när Batra och robin var på scen så fotade jag och då sa batra, "Vänta, jag ska bara posa!" Och sen när han blev ensam på scen så fotade jag igen och då sa började han prata med mig, man känner sig så liten och mesig. Haha, han undrade om jag skulle bli fotograf i med att jag fotade hela tiden, Haha. Gud vad roligt det var och sen skrattade jag så jag grät. Verkligen jätte rolig kväll, älskar stand-up. Bilder kommer nedan.

Jaja, nu ska jag kolla film eller nåt, ha en trevlig kväll, fredagen den trettonde.
Ciaoo!


David och Robin, haha detta var första gången han tog kontakt med kameran, HAHA!

Robin.. Zlatan gör han så jävla bra.

Batra, som ärligt talat var bäst på scenen.

Alla tre, han i mitten var den som höll i showen. Rolig kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0